U bent hier

KAM SERVICE

Is uw schapenvacht niet meer zo mooi als dat die was? Zijn de haren geklit of dof geworden? Wij kunnen uw vacht door onze kam en bügel machine halen, hierdoor krijgt het zijn volume en glans weer terug. Heeft u interesse? Lees hieronder de veelgestelde vragen voor meer informatie of neem contact met ons op

Hoe werkt de kam Service?

Door middel van onderstaand formulier kunt u ons laten weten dat u graag één of meerdere vachten wilt laten kammen. Vervolgens dient u de vacht(en) naar ons toe te sturen of bij ons langs te brengen.

Nadat wij de vacht(en) hebben ontvangen, halen wij de vacht(en) door onze kam en bügel machines. De kam machine, zoals de naam al doet vermoeden, kamt de vacht zodat deze wordt ontklit. De bügel machine strijkt als het ware de haren, dit geeft de vacht weer volume en een mooie glans.

Vervolgens sturen wij de vacht(en) naar u terug of laten wij u weten dat u de vacht(en) weer op kunt komen halen.

Hoelang ben ik mijn vacht(en) kwijt?

Het kan één a twee weken duren voordat u uw vacht(en) behandelen. We proberen natuurlijk zo spoedig mogelijk, maar de bügel machine wordt niet dagelijks gebruikt.

Deze machine verbruikt namelijk veel energie en het duurt even voordat de bügel op temperatuur is. Hierdoor wordt deze machine alleen aangezet op het moment dat wij een grote hoeveelheid vachten moeten bügelen, wat gemiddeld eenmaal in de één a twee weken is (afhankelijk van de periode).

Zijn er ook risico’s aan verbonden?

Er bestaat een klein risico dat er een scheur ontstaat in de vacht(en). Dit is afhankelijk van de kwaliteit van het leder, dit kan van een klein scheurtje zijn tot in zeldzamere gevallen een grote scheur. In de meeste gevallen kunnen wij dit repareren door het leder weer aan elkaar te naaien.

Wij staan niet garant en geven ook geen vergoeding, het risico is dus volledig voor u.

Hoe moet ik de vacht(en) aanleveren?

U bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van uw vacht(en). Wij verzoeken u om ervoor te zorgen dat uw naam en eventueel adresgegevens mee te leveren, door bijv. een briefje met uw naam en adres bij de doos in te doen.

U kunt de vacht(en) opsturen of langs brengen. De vacht(en) kunt u opsturen in een doos via een pakket dienst. Wij raden het aan om het pakket aangetekend te versturen, hierdoor bent u verzekerd tegen eventueel verlies.

Het is ook mogelijk om de vacht(en) bij ons langs te brengen. Zie contact voor meer informatie over onze vestigingslocatie en openingstijden.

Hoe voorkomen jullie het kwijtraken van mijn vacht(en) tussen jullie duizenden andere vachten?

Het komt helaas heel af en toe voor dat wij een vacht kwijt raken. Wij ontvangen geregeld pakketten met een vacht erin zonder enige aanduiding van wie het is. Aangezien wij ook retour zendingen ontvangen, kan dit voor verwarring zorgen en is het mogelijk dat uw vacht(en) op de verkeerde stapel beland(en). Wij vinden dit erg vervelend, u kunt ons echter helpen om dit te voorkomen!

Wij raden het aan, om met een pen, uw naam achterop het leer te schrijven. Als dit nog niet gedaan is, zullen wij dit zeer waarschijnlijk alsnog doen. Het kan echter voorkomen dat dit verkeerd gaat of vergeten wordt. Als u het zelf doet, dan weet u in ieder geval zeker dat uw vacht(en) gekenmerkt zijn.

Tevens kunt u een briefje in de doos doen met uw naam en adres en aangegeven dat het om een kamservice gaat. Als u zich ook nog aanmeld via onderstaand formulier, dan hebben wij uw gegevens dubbel en zou het niet meer mis mogen gaan.

Hoe wordt de vacht(en) teruggestuurd?

Wij verzenden al onze pakketten met DHL. U ontvangt van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code op het moment dat wij de vacht(en) naar u terug sturen.

Wat zijn de kosten?

Wij rekenen €12,50 per vacht voor het kammen en bügelen, dit is exclusief het retour zenden van uw vacht(en) . Het retourneren kost € 7,50 extra.

U bent zelf verantwoordelijk voor de eventuele kosten voor het opsturen de vacht(en).

Wanneer moet ik betalen?

Wij zullen een factuur meeleveren bij het terugsturen van de vacht(en), deze dient u binnen 14 dagen na ontvangst te betalen.

Komt u de vacht(en) ophalen? Dan is het ook mogelijk om bij ons te pinnen of contant te betalen.

Staat uw vraag er niet tussen?

Voor overige vragen kunt u ons bellen op +31 (0)515-572461 of mailen naar info@vanburenbolsward.nl

Ik wil graag mijn vacht laten kammen
Uw gegevens worden enkel gebruikt voor de registratie van uw vacht(en), facturering, retournering en in eventuele noodgevallen mocht er iets mis zijn gegaan.